kausitz.sandor@gmail.com
+36 20 344 1311

GYIK

Milyen eszközök szükségesek a javításhoz?

Asztali számítógép esetén csak maga a gép. Amennyiben valamilyen külső eszköz csatlakoztatásával van probléma, akkor a külső eszközre is szükség lehet.

Laptop esetén a töltő is! Itt is igaz, hogy ha valamilyen külső eszköz csatlakoztatásával van probléma, akkor a külső eszközre is szükség lehet.

Mit célszerű leírni magunknak, mielőtt leadjuk javításra a gépet?

Mindenképp érdemes tudni az általunk használt belépési jelszavakat! Amennyiben van az Ön számára a gépen eltárolt jelszó, melyet nem tud, jelezze!

Milyen adatokra van szükség a javításhoz?

1. Ha van, akkor a gép indulásakor szükséges jelszó/pin kód.

2. A hiba pontos leírása, valamint amennyiben ismert, a hiba jelentkezésének időpontja. Sokat segít az is, ha leírja, pontosan milyen tevékenység után jelentkezett a probléma.

3. Az Ön számára fontos fájlok helye. Újratelepítéskor ezen fájlok mindenképp le lesznek mentve az új rendszerre is.

4. Amennyiben olyan szolgáltatások beállítása szükséges, melyekhez jelszó kell (pl. levelezés), akkor az ehhez tartozó belépési adatok.

Minden esetben visszanyerhetők az adataim?

Nem! Sajnos vannak olyan esetek – jellemzően hardveres hiba, esetleg egyes vírusok által okozta hiba – ahol nem garantálható minden adat visszaállítása.